با ما در ارتباط باشید
اطلاعات فروشگاه الماس ویستا
آدرس : تهران – جنت اباد جنوبی – بلوار لاله شرقی – نبش کوچه نسترن – مجتمع تجاری لاله – فروشگاه الماس
تلفن های تماس : ۰۲۱۴۶۱۳۸۵۱۸ – ۰۲۱۴۶۱۳۸۵۱۷ – ۰۹۱۲۸۳۳۱۶۰۱
ساعت پاسخگویی فروشگاه اینترنتی الماس ویستا:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و پنج شنبه ها از ساعت 10 الی 14
سوالات متداول
در فروشگاه اینترنی الماس ارسال کالاهای بالای ۵۰۰ هزار تومان به تهران و شهرستان کاملا رایگانه! همچنین سفارشات شهرستان با تیپاکس و سفارشات تهران با پیک براتون ارسال میشه و یا به صورت حضوری برای تحویل کالا
شما هر محصولی در هر زمانی بخرید و ثبت کنید، در صورتی که تهران باشید، به طور معمول تا دو ساعت بعد سفارش شما تحویل پیک داده میشه و خیلی زود به دستتون میرسه. و اگر در شهرستان باشید سفارشتون تا اخره ساعت کاری همان روز به تیپاکس تحویل داده میشه و از اون به بعد با توجه به شهری که هستید، بسته شما بین یک تا سه روز توسط شرکت تیپاکس به دستتون میرسه و پیامک کد رهگیری هم براتون ارسال میشه.
قیمت و موجودی تمامی محصولات روی سایت آپدیته و به راحتی میتونید سفارشتون رو ثبت کنید، به طور کلی محصولاتی که روی سایت قیمت خوردن و شما زمان خرید اروری دریافت نمیکنید، یعنی موجودن و امکان خریدشون برای شما وجود داره.
بله امکان خرید یا تحویل حضوری وجود داره و میشه در ساعات کاری فروشگاه( ۱۰ الی ۲۰) جهت خرید حضوری یا تحویل حضوری مراجعه کنید.
متاسفانه فعلا امکان خرید قسطی وجود نداره و پرداخت هزینه هم فقط به صورت اینترنتی و زمان ثبت سفارش انجام میشه و میتونید آنلاین خرید کنید
برای اطلاع از وضعیت ارسال سفارشاتتون میتونید خیلی راحت به صفحه پروفایل کاربریتون مراجعه کنید، سفارشتون در هر مرحلهای که باشه بهتون اطلاع داده میشه، اگر از این قسمت سوالی هم دارید میتونید به راهنمای مشاهده وضعیت سفارشات محصول مراجعه کنید و با مطالعه کاملش جواب سوالاتتون رو پیدا کنید.
تغییر و ویرایش آدرس فقط در صورتی ممکنه که وضعیت ارسال سفارشتون روی حالت “در حال بررسی” باشه، در این صورت این امکان رو دارید که با مراجعه به قسمت آدرسهای من در پروفایل کاربری، آدرستون رو تغییر بدیدو یا با پشتیبانی وب سایت تماس گرفته و اعلام آدرس جدید کنید.
برای همه ما گاهی ممکنه این مشکل پیش بیاد که زمان خرید اینترنتی، هزینه از حسابمون کم بشه اما به دلایل مختلف مثل قطعی برق، اینترنت و یا حتی وجود مشکل از طرف سایت مبدا یا مقصد، خریدمون ثبت نشه و خلاصه با دردسرای مختلفی مواجه بشیم.
در این صورت باید چیکار کرد؟ خب دوتا راه پیش روی شماست؛
۱. اگر با صفحه تراکنش ناموفق مواجه شدین، احتمالا مشکل از درگاه بانکیه و هزینه نهایتا تا ۷۲ ساعت بعد به حسابتون برمیگرده اما باز هم برای اطمینان بیشتر ما و خودتون، این مشکل رو به ما اطلاع بدید.
۲. اما اگر با صفحه تراکنش موفق مواجه شدین ولی سفارشتون رو در پروفایل خودتون ندیدید، فقط کافیه از طریق چت با پشتیبانی موضوع رو به پشتیبان بگید و اطلاعات زیر رو ارسال کنید:
نام
نام خانوادگی
شماره موبایل
چهار رقم آخر شماره کارتتون
مبلغ دقیق پرداختتون
لینک محصول یا محصولاتی که خریداری کردین
و باقی کار رو به ما بسپارید.