با آرامش و اطمینان خرید کنید
در راستای رضایتمندی و آسودگی خاطر شما، برای تمامی محصولات موجود در فروشگاه، علاوه بر گارانتی اصلی شرکت وارد کننده یک گارانتی طلایی ۷ روزه نیز در نظر گرفتهایم.
چنانچه محصولی که از الماس خریداری کردید تا ۷ روز پس از تاریخ خرید دارای مشکل فنی داشته باشد، محصول را برای شما تعویض خواهیم کرد. بدین ترتیب شما مشکلاتی مانند مراجعه به گارانتی مربوطه و انتظار چند روزه برای آماده شدن کالا را تجربه نخواهید کرد.
شرایط گارانتی طلایی ۷ روزه الماس
۱- لطفا محصول را در زمان تحویل کاملا از نظر فیزیکی کنترل نمائید، زیرا صدمات فیزیکی مانند شکستگی، له شدگی و ریختن مایعات شامل هیچگونه گارانتی نمیشوند.
۲- محصولاتی که در اثر نوسانات برق، اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز و نصب غیر صحیح لوازم جانبی، معیوب شده باشند شامل هیچگونه گارانتی نمیشوند.
۳- کلیه محصولات شامل گارانتی باید در کارتن یا بستههای محکم باشند، در غیر اینصورت خسارت وارده بر کالا درحین ارسال، شامل هیچگونه گارانتی نمیشوند.
۴- کالاهایی شامل گارانتی ۷ روزه فروشگاه قرار میگیرند که با جعبه اصلی و سالم خود به همراه کارت و یا هولوگرام گارانتی و تمامی ملحقات آنها (محصول از جعبه خارج نشده باشد، جعبه کالا پاره یا له نشده باشد) بعلاوه فاکتور فروش الماس به فروشگاه فرستاده شوند.
۵- هزینه ارسال محصولات شامل گارانتی به عهده شماست و در صورتی که ایراد فنی توسط کارشناسان ما تایید شود، هزینه ارسال مجدد به عهده الماس است.
۶- کارشناسان فنی ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان الماس تایید شود، کالا طبق مقررات در مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری تعویض، ودرصورت اتمام موجودی فروشگاه، با هماهنگی مبلغ محصول به حساب مشتری در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری واریز خواهد شد.
۷- در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا برگرداندن کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا به الماس اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
۸- پردازنده های اینتل (cpu intel) که به صورت box میباشند دارای هیچگونه گارانتی نیستند.
۹- در مورد صفحات نمایش از قبیل لپ تاپ / مانیتور / تبلت و غیره تا ۵ پیکسل سوخته ا صفحه نمایش شامل گارانتی نمیباشد.
۱۰- در شرایطی که مشخصات محصول دریافت شده توسط مشتری، با اطلاعات درج شده در سایت و توضیحات محصول مغایرت داشته باشد و اشتباه از طرف فروشگاه در ارسال محصول باشد، الماس با هزینه خود کالا را برای مشتری ارسال و تعویض مینماید.
نحوه استفاده از گارانتی طلایی ۷ روزه الماس
برای تعویض محصول معیوب در ۷ روز اول بعد از خرید، شما میتوانید با پست الکترونیکی info@almasvista.ir و یا با شماره تلفنهای ۰۲۱۴۶۱۳۸۵۱۸ و
۰۲۱۴۶۱۳۸۵۱۷ هماهنگی لازم را انجام دهید. و سپس محصول مورد نظر را به نشانی زیر ارسال کنید:
تهران – جنت اباد جنوبی – بلوار لاله شرقی – نبش کوچه نسترن – مجتمع تجاری لاله فروشگاه الماس